მე – ქალიშვილი

ყველაფერი სტანდარტულად იწყება, დაქალის შეყვარებულის „სასტავთან“ერთად დაჩაზე მიდიხარ. თავიდან ყველა შენ გაქცევს ყურადღებას, შემდეგ კი შენც აკეთებ არჩევანს და რაღაც გაუგებარი ზემოქმედებით შენ და ის გვერდიგვერდ აღმოჩნდებით მაგიდასთან.. შემდეგ გვარს გკითხავს, რომ მეორე დღესვე დაგამატოს facebook–ზე, შემდეგ ნომერს.. რამოდენიმეჯერ ისევ მეგობრებთან ერთად შეხვდები.. შემდეგ კი მარტო.. მერე გაკოცებს.. მერე ისევ გაკოცებს.. მერე კიდევ გაკოცებს… გაკოცებს.. გაკოცებს.. და ერთხელაც თქვენ აუცილებლად ილაპარაკებთ სექსზე..

–რა ვქნათ.. ესე გაგრძელება აღარ შემიძლია.. ჩემი ჯანმრთელობისთვის ცუდია.. არ მინდა სხვა გოგოებთან ვიარო.. და ა.შ.

აქ უკვე არჩევანის წინაშე დგები: შეველიო ჩემს „სიმწრით“ შენახულ ქალიშვილობას? მჭირდება გარანტიები თუ არ მაინტერესებს რა იქნება ხვალ? იმდენად ძვირფასია რომ შევინარჩუნო ამით? ამას შენარჩუნებისთვის ვაკეთებ თუ მეც მინდა? მაგრამ თუ ვუყვარვარ ისედაც დარჩება ჩემთან.. (ეს უკანასკნელი კი მინდა გითხრა ყველაზე დიდი სისულელეა რაც კი აქამდე გიფიქრია) ბოლოს შენ ხვდები, რომ მართლა გინდა, თანაც სწორედ მასთან გინდა და საერთოდ, შენმა დაქალებმა თუ „გადაიტანეს“ ქალიშვილობის დაკარგვა შენც გადაიტან.. მაგრამ პერიოდულად მაინც მოგდის აზრად: ვინ ვარ მე მისთვის „ნაშა“? შეყვარებული? და ყველაზე მეტად ისურვებდი რომ საცოლე იყო.. და რაც უფრო მეტი დრო გადის და არ გთავაზობს სასურველ სტატუსს, მით მეტად გეშინია არ დაკარგო და სწორედ მანდ იწყება პრობლემებიც. შორდები და ყველაზე ცუდად გრძნობ თავს დედამიწაზე, იმისაც კი გეშინია „არაქალიშვილს“ არავინ  მომიყვანოსო.. შემდეგ კი დრო გადის –  სხვა დაქალის, სხვა შეყვარებულთან ერთად, სხვა დაჩაზე მიდიხარ და სულ სხვა ურთიერთობას იწყებ.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to მე – ქალიშვილი

  1. SexSystem says:

    “„სიმწრით“ შენახული ქალიშვილობა”- ჩაგეთვალა😀

  2. spe-N-ser says:

    მისმინე…
    რაღაც სექს რევოლუციისთვის თავგადადებული ძიშოვის შთაბეჭდილებას ტოვებ….

    თავი დავანებოთ მორალს .. არ მინდა მერე შენს გარყვნილ დაქალებთან იღადაო მორალისტი ჩემს ბლოგს კითხულობს და რამე..
    უბრალოდ ერთი რამე მაინტერესებს:
    შენთვის მნიშვნელოვანია ობმოკიდებული ვაგინების ოპტმალურად გამოყენების სტრატეგია შეიმუშაო თუ უბრალოდ შენი ცხოვრების ”აპრავდანიეს” ეძებ..

    და კიდე ერთი კითხვა: რატომ არ გინდა შენი ბლოგის მკითხველებმა შენი ვინაობა გაიგონ?
    ეს კითხვა რატომ დამებადა..: ჯერ ერთი შენი განსხვავებული (რადიკალურად თავისუფალი და ამორალური ”სექსებიდან” გამომდინარე) მე მგონი აბეზარი თაყვანისმცემლები არამარტო თავს მოგაბეზრებს არამედ არჩევანს უფრო გაგიმრავალფეროვნებს და როგორც შენი უკიდეგანო ბლოგი გვამცნობს ეს შენთვის საინტერესოც იქნება და მეორე: თუ ავისუფალ სექს ქადაგებ რატომ არ გინდა ჯერ შენ განთავისუფლდე და მაგალითი აჩვენო სხვებს რომ ხალხის აზრი ფეხებზე გკიდია და ხარ ის რასაც წერ?

    ბარემ აქვე დავამატებ: რაღაც შენივე აზრების და ცხოვრების სტილის წინააღმდეგობაში მოდიხარ… გენდერი გაწყობს მაგრამ გკიდია რა ესიამოვნება შენს პარტნიორს შენს გათავებამდე ან მის შემდეგ.. ცოტა წაუიაზვებ..

    ჩემი აზრების არ მეშინია..

    ხომ არ დაბერდი?
    რაც შემეხება მე შენნაირი სტილის ქალები არ მიზიდავს და თუ ოდესმე სიგარეტის მოწევას შემომთავაზებ უარს გეტყვი :-p

    რაც შეეხება ქართველ მამაკაცებს.. ვეცდები ცოტათი მაინც შეგიცვალო წარმოდგენა და გავაქრო შენში ქართველი მამაკაცი-ნაადრევი ეაკულაცია, ხვრინვა, ჭარბთმიანობა, ამოჩემებული პოზა, ”თუ ნებას დამრთავთ მოგარჭობთ” სტერეოტიპი..

    პირად მაგალითზე გეტყვი: სექსში თავისუფალი არასდროს ვყოფილვარ და არ მიცდია კუნის გაკეთება ან ჟონეტი და მსგავსი პრესტიჟის ამამაღლებელი პროცესები რის ნაკლებობასაც ასე განიცდი მაგრამ არც ერთი ქალი ჩემგან უკმაყოფილო არ წასულა და საერთოდაც თუ ვინმე წასულა ეს იმიტომ რომ მე ჩემი პრინციპები მაქვს ოჯახთან დაკავშირებით სექსთან დაკავშირებით თავისუფალ მანერებთან დაკავშირებით ”გრუპავუხასთან დაკავშირებით და არც ერტ ქალი არ მიღირს ამ პრინციპების გადახვევად.. თუ ვინმეს ტრაკილოკია დაკუნთული მწოველი ბიჭები მოსწონს არ გამაჩნია (სამწუხაროდ) არგუმენტი….

    მე შემიძლია ქალის გულისთვის სიკვდილი თუ იმსახურებს, შემიძლია მთელი ცხოვრება მივცე და ეს ისე რომ ნაღდად არ გამოვიკვლევ ვინ იყო წარსულში.. ოღონდ ის მოცემულ მომენტში ჩემთვის შექმნილი უნდა იყოს, ჩემი უნდა იყოს და სხვა არავისი..

    რაც შეეხება ერთჯერად ურთიერთობებს მეც მკიიდია როდის ათავებს ჩემს გათავებამდე თუ მის შემდეგ…

    პ.ს ”- თუ ნებას მომცემთ მოგარჭობთ”

  3. Taa says:

    შეველიო ჩემს „სიმწრით“ შენახულ ქალიშვილობას?

    არსად დაგეკარგოთ :დ :დ :დ

  4. wordgirl123 says:

    მ ,,თუ ვუყვარვარ ისედაც დარჩება ჩემთან.. (ეს უკანასკნელი კი მინდა გითხრა ყველაზე დიდი სისულელეა რაც კი აქამდე გიფიქრია”
    ar aris sisulele damijere.piriqit .me piradad roca sheyvarebuli var sayvareli adaminis shoridan danaxvac ki udides siamovnebas manijebs
    eshmakma dalaxvros sexi!:):)

  5. Tornike says:

    “me piradad roca sheyvarebuli var sayvareli adaminis shoridan danaxvac ki udides siamovnebas manijebs
    eshmakma dalaxvros sexi!:):)”
    ეგ შენი “მე” და კაცების “მე” რამდენად რადიკალურად განსხვავდება, ვერც წარმოგიდგენია : ))

Leave a Reply

